Ε τάξη – Από το ημερολόγιο της τάξης
Εργασία που έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας (ενότητα 1). Οι μαθητές κλήθηκαν να σχηματίσουν σύνθετες λέξεις που έχουν ως πρώτο συνθετικό τη λέξη “ήχος” (όπως…ηχογράφηση, ηχομόνωση, ηχόχρωμα, ηχολήπτης…) και να βρουν τη σημασία τους από τα λεξικά. Στη συνέχεια ανέλαβαν ομαδοσυνεργατικά την ηχογράφηση και την εικονοποίηση των ποιημάτων του Ανθολογίου. “Ο κορυδαλλός”, “Τα βουνά”, ”Οι γκιόνηδες”. Και τα τρία ποιήματα επεξεργάστηκαν μέσα στην τάξη.
Ακολουθεί το ημερολόγιο της προσπάθειας…
Ημέρα 1η
Για αρχή ηχογράφησε η Σοφία τα ποιήματα. Ακούγοντάς τα αποφασίσαμε να κάνουμε ζωγραφιές τους στίχους των ποιημάτων.
Ημέρα 2η
Σήμερα οργανώσαμε τις ομάδες που θα αναλάβουν τα 3 ποιήματα. Αυτές είναι:
Γκιόνηδες: Ευγενία Π., Άννα Μ., Μαρία Α., Σοφία Π.
Κορυδαλλός: Δέσποινα Μ., Μαριτίνα Μ. Μαρία Σ.,
Τα βουνά: Μαριλήδα Σ., Μάνος Α., Ορφέας Σ., Βασίλης Δ., Παναγιώτης Α., Ορέστης Κ.
Αφού χωριστήκαμε, αποφασίσαμε τον τρόπο που θα το πραγματοποιήσουμε.
Ημέρα 3η
Το έργο ξεκίνησε. Πρώτα διαβάσαμε τα ποιήματα που είχαμε αναλάβει για να καταλάβουμε το τι έλεγαν. Ύστερα αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε.
Ημέρα 4η
Τα τρία πρώτα στάδια έχουν ολοκληρωθεί. Τώρα μας μένουν άλλα δύο. Γι αυτό σήμερα μαζέψαμε τις ζωγραφιές. Όσοι δεν τις είχαν φέρει τους αφήσαμε να τα φέρουν την επόμενη μέρα.
Ημέρα 5η
Σήμερα μαζέψαμε τις ζωγραφιές και ο δάσκαλός μας τις έδωσε στον Δ/ντή. Ο Δ/ντής θα τα κάνει βίντεο και θα τα βάλει στο blog του σχολείου.
Ημέρα 6η
Σήμερα ο δάσκαλος μας ενημέρωσε ότι τα βίντεό μας ανέβηκαν και ότι μπορούμε να τα δούμε.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι κι ελπίζουμε να αρέσει και σε σας.
Ο δάσκαλος, Μάριος Σοφοκλέους και οι μαθητές της τάξης μας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου