Φ.Α. -Μαγικές ράβδοι στο Τμήμα Ένταξης
Οι ράβδοι
Αυτή ήταν η αρχική προσπάθεια για την κατασκευή των μαγικών ράβδων, στη Φυσική Αγωγή. Δοκιμάζουμε διάφορα υλικά και τρόπους (με γνώμονα το κόστος και τη λειτουργικότητα), για να προσεγγίσουμε στο μέγιστο το εκάστοτε εκπαιδευτικό αποτέλεσμα – στόχο.
Κύλινδροι που προμηθευτήκαμε από εταιρία. Αυτοί οι κύλινδροι έχουν τυλιγμένο γύρω τους ένα πολύ λεπτό νάιλον που χρησιμοποιείται σε αλλεπάλληλα στρώματα για τη συγκράτηση εμπορευμάτων. Μετά από συνεννόηση με την εταιρία αυτή, μας κρατούν τους κυλίνδρους όταν τελειώσει το νάιλον και περνάμε από τις εγκαταστάσεις τους και τους παίρνουμε.
κομμάτι από σωλήνα pvc
Τοποθετήθηκε ανάμεσα στους δύο χάρτινους κυλίνδρους κι έτσι τους ενώσαμε και προέκυψε ένας μεγάλος.
Χρειάστηκε και κόλλα. Καλύτερα να είμαστε σίγουροι για τη σταθερότητα του παιχνιδιού.
Ενώθηκαν οι δύο κύλινδροι.
Δεν ξέρω πώς λέγεται αυτό. Πάντως μπαίνει στους νεροχύτες και τους νιπτήρες. Κολλήθηκε στη μια μεριά του κυλίνδρου έτσι ώστε να εξασφαλίσει την αστάθεια.
Εδώ πια στείλαμε τη βελόνα της ανακύκλωσης στα κόκκινα. Φίλτρο βενζίνης από το αυτοκίνητο του γείτονα. Το δοκίμασα αν εφαρμόζει και ταίριαζε σαν να φτιάχτηκε το ένα για το άλλο!. ….Επίσης, για να εξασφαλίσει την αστάθεια στο δεύτερο κύλινδρο. Και οι δύο “αποσταθεροποιητές” κολλήθηκαν με κόλλα σιλικόνης.
Στη μια μεριά θέλαμε αποσταθεροποίηση. Στην άλλη απλά θέλαμε ένα καπάκι. Μπήκε από μερέντα. Το μαύρο χρώμα οφείλεται σε άλλη, προηγούμενη “προσφορά” του καπακιού.
Έτοιμοι για βάψιμο….
και αφού πέρασαν από το Ε1……..νά’τοι
-----
Τελικά λόγω υλικού (χαρτόνι), θα είχαν πολύ σύντομη ζωή ιδιαίτερα σε οποιαδήποτε επαφή με νερό. Αποχαιρέτησαν λοιπόν τον προαύλιο χώρο και μεταφέρθηκαν στο Τμήμα Ένταξης.εκεί χρησιμοποιούνται…έτσι
κι έτσι...
α. Δεν ήταν δωρεάν.
β. Δεν ανακυκλώναμε τίποτα, ίσα ίσα “βάζαμε στην κυκλοφορία” καινούργια αντικείμενα.
γ. Το πάχος του κυλινδρικού σωλήνα των χαρτών είναι πολύ μικρότερο από αυτό που χρησιμοποιήσαμε. Αν κατά λάθος πατηθεί θα καταστραφεί. Αυτό που χρησιμοποιήσαμε αντέχει ακόμα κι αν ανέβουν πάνω του τρεις μαθητές (δοκιμάστηκε).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου