Φ.Α. - Το Sanski (σαν να είναι σκι) στην πράξη
Για τη δημιουργία και τη δοκιμή αυτού του ωραίου εργαλείου φυσικής αγωγής, που το ονομάσαμε sanski, έχουμε ήδη μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση, που μπορείτε να τη δείτε εδώ ...
Αφού λοιπόν κατασκευάστηκε ένα ζευγάρι sanski και ενθουσίασε τους…. δοκιμαστές του, δεν άργησε η κατασκευή κι άλλων ζευγαριών sanski.
Τελικά κατασκευάστηκαν συνολικά 4 ζευγάρια sanski, δηλαδή 8 πέδιλα…..
...και σύντομα προστέθηκαν στο εποπτικό υλικό της φυσικής αγωγής στο σχολείο μας. |
Έτσι, γρήγορα εφαρμόστηκε στο μάθημα και στο τέλος υπήρξαν και οι σχετικοί …. αγώνες!!!!
Sanski
Στόχος: ομαδικότητα, συνεργασία, συντονισμός, συγχρονισμός, ισορροπία, οπτική - ακουστική αντίληψη, μυική ενδυνάμωση μεγάλων μυικών ομάδων (προσομοίωση με το ski), εξομάλυνση και εξισορρόπηση διαφορετικών κινητικών δεξιοτήτωνΗλικία: από 8 ετών και άνω
Υλικά για κάθε ομάδα
- 1 ζευγάρι (2 πέδιλα) sanski
Πως παίζεται: Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας. Χωρίζουμε τα παιδιά καταρχήν σε τριάδες και μετά τις τριάδες σε 2 ή περισσότερες ομάδες. Κάθε τριάδα, πρέπει να συνεργαστεί, έτσι ώστε τα δεξιά πόδια να βρίσκονται στο ένα πέδιλο sanski και τα αριστερά πόδια στο άλλο πέδιλο. Κατόπιν κάθε τριάδα πρέπει να διανύσει μία διαδρομή, να επιστρέψει και να παραδώσει τα sanski στην επόμενη τριάδα της ομάδας του.
Αρχικά επιλέξαμε να δουλέψουμε τα sanski σαν να κάνουμε ski αντοχής, γνωστό και ως cross country ski ή langlauf…..
…κάπως έτσι δηλαδή….
και έτσι….
και μετά δοκιμάσαμε τα sanski παράλληλα, σαν να ανεβαίνουμε μία πίστα ski με κλίση….
και με λίγη ακόμα προσπάθεια….
Είναι εντυπωσιακό …… … ότι ακόμα και αυτοί που δεν φορούσαν τα sanski ακολοθούσαν τους συμπαίκτες της ομάδας τους και προσπαθούσαν να τους εμψυχώσουν…
Είναι εντυπωσιακό ….. …. ότι κάποια παιδιά –ευτυχώς ελάχιστα- άρχισαν κάποια στιγμή να γκρινιάζουν και να θέλουν να εγκαταλείψουν.
Με αφορμή αυτό, συζητήσαμε την αξία της ομαδικής προσπάθειας κι ότι κανείς δεν δικαιούται να εγκαταλείψει επειδή δυσκολεύεται σε κάποια στιγμή, φέρνοντας σε δύσκολη θέση την ομάδα του/της …. μάλλον δεν θα πρέπει να θεωρήσουμε εντυπωσιακό, μετά από όλα αυτά, το ότι …..ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου